Östermalms Saluhall magasin smygfirande 10-årsfest

Exklusiv VIP inbjudan

Smygfirande – Östermalms Saluhall Magasin 10 år

Cawa Media var välkomna till Östermalms Saluhall Magasin som fyller 10 år. I väntan på en större jubileumsfest bjöd Magasinet in till en personlig kväll efter stängning i den nya Östermalmshallen.

Det firades med god dryck, lyxiga kanapéer från Lisa Elmqvist & suverän underhållning med DJ och artisten Charlie King. Charlie spelade skön musik och sjöng live mellan 19:30 och 20:30.

Fördrink serverades på en av de nya balkongerna i saluhallen, som just nu ännu inte är öppna för allmänheten, och därefter fortsatte festligheterna på Lisa Elmqvist i hallen.

Lisa Elmqvist, Östermalms Saluhall. Tisdag 6 oktober, 2020 Lina Bielsten & Erwik Communication!

Östermalms Saluhall Magasin ges ut två gånger per år och är gratis för alla  kunder. Det finns att hämta i saluhallens entréställ (begränsad  upplaga). Ligger det inte synligt på disken fråga gärna handlarna om ett exemplar. ​

I juni 2010 lanserades ett eget exklusivt magasin för Östermalms Saluhall till en mycket kvalitetsmedveten målgrupp och sedan premiären för tio år sedan har detta avspeglats i en mängd starka varumärkesannonsörer. Det är en återkommande tidskrift som är ämnad att vårda Saluhallens stamkunder och knyta en närmare kontakt med  samarbetspartners. Tidningen är inte segmenterad efter årsinkomst, snittålder och kön, utan det är ett magasin för människor som uppskattar ”la joie de vivre” och som är villiga att betala för den livskvalitet de aktivt värnar om. Vi som skapar magasinet fokuserar på ett högt mått av läsbarhet och har därmed en lägre annonsgrad än genomsnittet i branschen.

Den som är intresserad av livsbejakande upplevelser i allmänhet och av mat och råvaror av högsta kvalitet i synnerhet, kommer att finna reportage för inspiration och handfasta råd vad gäller mat- och dryckeskultur. Vi berättar även om anekdoter samlade under Hallens 130 år och möter intressanta, såväl svenska som internationella, personligheter. Tryckt upplaga i 10 000 exemplar delas ut till stamgäster och företagskunder samt finns att läsa för alla svenska turister som besöker saluhallen.

Östermalmshallen har drygt 200 000 besökare i månaden. Magasinet når över 30 000 personer genom den tryckta upplagan och tusentals visningar av varje nummer här på webbplatsen, där man kan läsa dem i full version. Upptagningsområdet har utökats i takt med distributionen via strategiska platser runt Östermalm, som exempelvis hotellpartners, exklusiva träningsanläggningar, restauranger inom handlarnas egna nätverk och på olika event med samarbetspartners.

Vi ser fram emot att fortsätta en inspirerande resa tillsammans med alla handlare, samarbetspartners och framför allt med våra trogna och engagerade kunder!

​Lina Bielsten Chefredaktör


Kategorier:Okategoriserade

1 svar »

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s